söndag 14 februari 2010

Det blev så fint

Nu har jag storstädat i mitt pysselhörn. Och det behövdes vill jag lova. Som det såg ut innan så gick det inte att pyssla för det var saker överallt, man fick inte plats och man hittade ingenting eftersom att det inte låg där det skulle.
Nu har jag rensat och sorterat och rullat band på bobiner och kastat en massa saker som jag inte behöver.
Så nu, nu är det så fint så nu vill jag inte stöka ner genom att börja pyssla ;)

Men jag har varit och shoppat en massa fina saker och en massa nya papper (precis som om jag skulle behöva fler)...så lite sugen är jag allt.

1 kommentar:

Marie-Louise sa...

Hahaha jag brukar aldrig bli färdigstädad i pysselhörnan för jag hittar alltid lite inspiration i röran och börjar knåpa på nåt istället! Härligt då kan du komma igång igen nu då ;-) Kram kram