tisdag 26 oktober 2010

Äntligen lite nytt

Ja, här kommer äntligen lite nytt i dubbel bemärkelse. Dels har jag varit på en supertrevlig scrapträff på Mixen i Nyköping och gjort några Lo ´s som kommer i bloggen snart. Men jag har också lärt mig vika dessa fina lådor. De här tänkte jag göra på beställning om det är några som är intresserade :) Perfekta att lägga godis, tepåsar eller annat gott i och sen ha som gåbort present tex.
Lådan är ca 20 cm hög och öppningsbar i botten. Har gjort i flera färger och de kommer nog att dekoreras lite mer än denna…..Det här blev en testlåda för det är den första jag gjorde.
Tändsticksasksproduktionen är också i full gång, bilder kommer snart. De görs ju också på beställning.


IMG_0949

2 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Superfin! Hur gör man?? ;-) Kram kram

Tussemaja sa...

Håller med! Jättemysig. Vill gärna ha en beskrivning ;) Kram!