onsdag 23 mars 2011

Så ledsamt

Hade sett fram mot Mixens Scrapträff den 2 april. Gillar verkligen dom träffarna. Känns som om jag behöver nånting positivt just nu. Ville dels träffa alla härliga människor som jag inte träffar mer än på träffarna och sen känns det som att jag behöver nånting för att komma igång med mitt pysslande som är nästan obefintligt just nu. Och sen komma iväg och göra nåt kul. Nu när jag inte jobbar utan bara går hemma och deppar….(jag känner mig värdelös som inte har nåt jobb)

Men så ska F jobba den helgen. Blä, jag blir så besviken. Kan inte visa honom hur besviken jag blir för det är ju inte hans fel. Jobba måste man ju. Men det är väl bara att vänta till höstträffen och hoppas att han inte jobbar då med…..

 

deppig

2 kommentarer:

Curlingmor sa...

Ja det var tråkigt att du inte kan åka. Men du jag går också arbets lös nu och bor ínte så långt i från dig om du vill komma ut och scrappa så hör av dig

Tussemaja sa...

Jag lider verkligen med dig! Att behöva missa en träff är ju inte kul. Men som sagt... att han jobbar är ju inget man kan rå på. Kram!