fredag 23 september 2011

Julkortsutmaning hos Altheas Mix, Julstjärnor

I den här veckans julkortsutmaning var temat snöflingor. Jag slängde ihop ett kort samtidigt som jag pratade med svägerskan i telefonen. Det gäller att vara effektiv.
Förra veckans utmaning (se lite längre ner) vann ju jag. *Stolt* Då var temat valfritt. Det är nog första gången jag vinner något med det jag skapat.
Det här kortet har en stämpel från Hänglar och Stänglar, en God Jul stämpel som jag stämplade från en kompis för länge den och snöflingorna är i plast och köpta på tradera för jättelänge sen. Granen har jag gjort av en pepparkaksform, lite grön cardstock samt lite stickles och vit chalk.



Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

2 kommentarer:

onkis sa...

Grattis till din vinst.
Denna veckans julkort ser kallt & vintrigt ut,
jättefint!

Frida sa...

Stort grattis till förra veckans vinst! Visst bli man glad? =)

Vilket fint julkort du knåpat ihop. Det får mig att tänka på en riktigt kall vinterkväll. Härligt! =)

Kram Frida