lördag 30 juni 2012

Utmaning till mig själv

Jag satte mig och pysslade för ett tag sen. Först valde jag mönstrade papper och sen tog jag fram cardstock och några dekorationer. Sen valde jag foton och gjorde två lo's av det jag tagit fram. Två kort ligger halvfärdiga också, med samma papper och dekorationer.
Bilder kommer när de är färdiga.

En kul utmaning till mig själv

I morgon kommer Lollo hit och vi ska stansa ut lite alfabet och sånt som är bra att ha på lager när man är så lat som jag och inte orkar plocka fram min groda när jag pysslar. Så den står bara och samlar damm. Men i morgon ska den få jobba :-)



1 kommentar:

Nina sa...

Läskiga spöken men superfina Lo´s! Min pysselådra verkar ha en lång paus men känner att det drar lite i lusten när jag är ute och inspireras av allt fint =)
Tack för att du fortfarande kikar in hos mig <3
Kram Nina