lördag 25 augusti 2012

Pysselkväll

Igår hade jag en pysselkväll för mig själv. Jag satt och lyssnade på en spännande ljudbok i mobilen samtidigt som jag pysslade. Fick några kort gjorda. Bara insidan på korten kvar, men det ska jag göra idag.

Boken jag lyssnade på var Fyrmästarens dotter av Ann Rosman. Helt klart en bok jag rekommenderar.
Om ni är intresserade av att lyssna på ljudbok i mobilen kan jag tipsa om Storytel. Man betalar antingen för en bok i månaden eller för obegränsat antal.

Nu har jag en ny bok av Ann Rosman på gång så det blir nog pyssel idag med (känner mig otroligt social mot min sambo ;-) )

Just ja, kortet. De mönstrade pappren är från Maja Design. Bilden är ett klistermärke jag köpte i en pysselbutik för länge sen.
Metallblomman kommer från Gekås i Ullared och ankaret är en charm från Pyhobby.


1 kommentar:

onkis sa...

Här i Värmland har vi perfekt pysselväder = ösregn..
Härligt sommarkort,
jag ska till Ullared nästa månad,hoppas att jag hittar fina pysselsaker då.
Ha en bra dag.
Kram!