fredag 1 maj 2009

ÄNTLIGEN!!!!

Dadam......*trumvirvel*.....jag är så glad





.......och så öppnar vi dörren......och vad finns det där...jo, MITT ALLDELES EGNA PYSSELHÖRN! Jag är så glad





Nu slipper jag plocka fram sakerna varenda gång jag ska pyssla. (Dom har tidigare legat i en sekretär, en låda samt lite i skåpet i bokhyllan)
Jag kan sätta mig och greja och sen stänga dörren när jag behöver gå....halvfärdiga saker kan ligga kvar. Bara att skjuta in arbetsbordet.......jag är så glad :)
Jag ska åka och köpa lådor och fler korgar att förvara sakerna i. Allting är inte överflyttat än.
Förresten....sa jag att jag var glad *s*

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jättegrattis till det fina pysselskåpet. Det är ju hur fint som helst. Nu vet dina barn var de kan leta efter dig.
/Tina

Mi-Marie sa...

Åh, vad roligt! Äntligen en egen hörna! Grattis!

kram

Anonym sa...

Skönt för dig, här kommer det att scrappas fördmodar jag:-)

-Åsa

ingela --kämpisen sa...

du inspirerar mig...!!!

Anki sa...

WOW så praktiskt!

GOTT NYTT SCRAPÅR!!!

/Anki