lördag 16 maj 2009

Tips på ny och bra butik nära mig

Idag har jag varit på premiär öppning av en ny Scrapbooking butik. En butik jag verkligen kan rekommendera.
Det är helt underbart att det äntligen öppnat en butik i närheten.

Den heter Atheasmix och ligger på Dalgatan 4 i Sparreholm. En "hemma hos" butik med en väldigt trevlig innehavare.
Mycket fina och roliga saker till bra priser.

Så dit tycker jag att ni ska åka ni som bor i närheten. Än sålänge så finns ingen webbshop utan butiken är öppen lördagar och söndagar. (eller övrig avtalad tid)
Jag kommer defininitivt att återvända....

Altheasmix

1 kommentar:

Marie-Louise sa...

Tack snälla för din gulliga kommentar hos mig! :) :)Ska till Mita i morgon jag också, på scrapträff, ska bli spännande att se butiken!
Ha en fortsatt skön helg! Kram