söndag 27 september 2009

Lite nytt

Igår var jag på en suveränt trevligt scrapträff i Nyköping.
Bra upplagt, trevliga människor och jag fick faktiskt lite gjort.

Här finns mer bilder och så från träffen: Mixen
Där finns även jag med på några bilder :)

När vi kom dit så stod såna här fina Goodibags och väntade på våra platser. En godispåse med vanligt godis fanns också.
Bagen innehål lite fina små julstämplar, stickers, blommor och annat skoj.

DSCN2553

Utmaningarna var ett kort, som jag inte gjorde. Sen en Lo efter skiss. Jag gjorde en från när jag och Emelie fixade vår rabatt. Den här skulle kunna ligga under finn fem fel. Ser ni varför? Ibland fungerar helt enkelt inte hjärnan när man pysslar.

DSCN2558

Sen fick vi altra varsitt pennskrin/ask. Såhär blev min. Inte så jättefin, men jag orkade inte lägga så mycket energi på den kände jag……

DSCN2554

Lite annat hann jag också med, men det kommer senare i veckan.

2 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Hallå! Du gjorde så fina saker... o det där felet....vem har inte problem med stavningen... ? ;) Det är bara charmigt ju! Jättekul att träffas och jag hoppas det inte dröjer alltför länge innan nästa gång ;) ;) Ha det bäst! Bamsekram

Nina sa...

Gillade din LO jättemycket, stavfel.. vem gör inte det =)
Hoppas ni får till en tisdag att komma och pyssla med oss framöver.
Ha det gott!
Kram Nina