söndag 27 september 2009

Nominerad för länge sen. Förlåt Millis

Jag har fått en sån här fin utmärkelse från Marie-Louise, Supermillis.

TACK snälla du, jag blev verkligen jätteglad :)

 

blogger1

 

Regler för awarden är:

1. Vinnaren sätter loggan på sin blogg.

2. Länka till personen som utmärkelsen kom från.

3. Nominera minst sju andra bloggar

4. Länka till dessa bloggar i din blogg

5. Lämna ett meddelande till personerna på deras blogg

Anledningen till att jag inte lagt upp detta tidigare är att jag känner inte så många pysslare som bloggar. Jag “tjuvkikar” i en del pysselbloggar ibland, men lämnar sällan avtryck……

Därför gör jag såhär:
Att pyssla är ju att göra det man gillar själv, det finns inga rätt och fel. Så alla dom som kommer hit och som gillar att pyssla. Det kan vara allt från att göra kort till att göra Lo´s eller altra, stämpla, färglägga, fotografera. pärla, sy…..osv och som inte fått ett sånt här. Ni får ta med er awardet. Lämna ett avtryck bara så jag får kika på era bloggar.
Enda kravet är att ni lägger ut era alster i bloggen så det är en kreativ blogg :)

Inga kommentarer: