söndag 18 april 2010

Mer Lo´s från CC´n på Scrappiz

Två till Lo´s som jag gjorde förra veckan.
På träffen igår gjorde jag 3 nya Lo´s och sen pratade jag en hel massa med en massa trevliga människor.
Nästa träff jag ska på är den 15 maj och då är det hos Mita på Altheas Mix i Sparreholm.


Den här skulle man göra och utgå från två andra Lo´s. Man skulle härma minst två saker från varje. Det var verkligen en kul utmaning.




Den här gjorde jag till en utmaning där man skulle ha minst tre kort och handskriven journaling.




2 kommentarer:

Nina sa...

Superfina båda två, gillar typsnittet på härliga höst! Vad är det för alfabete?
kram Nina

Curlingmor sa...

Hej. kan du inte nästa gång skicka ett mail till mig om det är någon träff runt oss så hänger jag med (kortanina@hotmail.com) Vill lära känna lite människor här.
Skall på min 1:a träff i Sparreholm den 15 Maj. En annan fråga är hur har du gjort för att få din fina sida ?
Hörs Nina