fredag 14 maj 2010

Ja, jag vet

Ja, det är helt dött här just nu. Jag har inte ens lagt ut bilder på det jag gjorde på Mixens träff för flera veckor sen.
Men just nu har det varit helt sjukt mycket. Pyssla är det sista som har funnits i mina tankar, jag har inte ens orkat kika i pysselbloggar eller på scrappiz.
Men idag ska scrapsakerna packas för i morgon bär det av ända till Sparreholm (sisådär 9 km) för pysselträff hos Mita/Altheas Mix. Det ska bli så skönt att komma iväg och få pyssla lite och träffa alla.
Sen hoppas jag att jag ska ha lite nytt att lägga upp nästa vecka. Sex beställningskort väntar också. De ska jag göra på måndag och tisdag är det tänkt.

2 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Ses imorrn! Ska bli såå kul! Kramizar!

Curlingmor sa...

Hej Nina. Jag var där i Lördags men blev tvungen att avbryta efter 2 tim då min mor är sjuk.Satt du vid Tina`s bord ? Jag satt vid dörren. kan du inte meddela då nästa träff är i N-köping så kan jag hänga med skulle vara så roligt.Förra sommaren var jag sjukvik på Malma skolans fritids så jag vet vem din dotter är.