torsdag 1 januari 2009

Emelies fina smycken

 

Emelie har ju hållt på att pärla ett tag. För några dagar sen var vi hos min moster som också håller på med sånt och Emelie fick en lektion i pärlor.

Nu gör hon sånt här och jag är grymt imponerad av min 11 åriga dotter som gör så här fina saker.

Hon ska göra på beställning och sälja smycken. Så om nån är intresserad så är det bara att säga till.

 

Det här armbandet har hon gjort till mig. Det är helt underbart fint tycker jag.

DSCN1287

Ett halsband hon gjort till sig själv

DSCN1295

 

Och ännu ett armband som hon gjort alldeles själv.

DSCN1285

 

Hon har pärlat lite mer smycken som jag ska lägga upp senare. Jag ska även fixa nån fort av hemsida där hon kan lägga upp det hon säljer.

5 kommentarer:

Lotta sa...

Hon är ju jätteduktig!!!! Det där kan hon sökert tjäna en slant på. De platsar ju i vilken tjusig affär som helst.

Anonym sa...

Jättefina!!

Heja!

-Åsa

Lollo sa...

Jätte fina smycken!

KRAM

Jeanette sa...

Jättefina. Hon är så duktig och har en duktig mamma att brås på.

Anonym sa...

Va duktig hon är, dom är jätte fina.
Ditt armband var kanonfint som du fick. Hon har bra smak o stil på de få jag sett nu. Det kommer gå jätte bra för henne ska du se.