torsdag 1 januari 2009

Scrappade Lo´s

 

Härom kvällen var jag hemma hos Marie och scrappade lite. Jag har inte haft varken tid eller ork till att scrappa några Lo´s på jättelänge. Men nu blev det tre stycken på en kväll. Känns helt okej och desstutom kom lite av scraplusten tillbaka.

Jag har haft en riktigt svacka under hösten och funderat på att lägga av och sälja grejerna. Men nu känns det bättre så jag hoppas att det håller i sig.

Jag har fått mycket pepp och stöd av Marie, Tack vännen. Jag hoppas att vi snart kan sätta oss och pyssla tillsammans igen.

 

När Emelie fyllde så gjorde hon en tårta alldeles själv. Den blev jättegod'

DSCN1306

 

En gammal bild på Tillan och Felix. Dom är nog i ettårsåldern ungefär. Tycker att dom var så söta på den här bilden

DSCN1308

Och en Lo om Elin blev det. Tyvärr så syns inte färgerna ordentligt.

DSCN1302

Inga kommentarer: